sova i tält

Hej, nu sitter jag här med Moa, min kompis och vi kanske ska sova i tält i natt, om det är fint väder( alltså om det inte regnar) Det var typ tre dagar sen jag skrev, så jag skriver ett snabbt inlägg nu. På onsdag så ska jag till Alicias stuga. Nu när det är sommar så kommer jag inte att skriva lika mycket i bloggen bara så ni vet. Jag kanske har skrivit det förr men...'
 Men iallafall.
Jag hade fått en kommentar från min faster Frida, hon frågade om Harper`s Island var så bra som min pappa hade sagt.
Och svaret är..................Ja:) Det är den bästa och spännande filmen som jag vet.

Nu ska vi kanske sätta upp tältet!
 Glaad Sommaar
/Nelina&Moa

 Hahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0