Allt är bara bra;)

Heej, det var ganska längesän jag skrev. Men jag är på nått i Bureå på dagarna. Och dom närmaste dagarna har jag varit med Amanda och Agnes! Vi har badat och badat. Haha och nu har jag ffått igen min mobil. Alltså min Sony Ericsson. Förut fick jag låna en Samsung av min faster Frida. Vi lämnade in Sony Ericsson-mobilen för att radion inte funkade. Sen när vi skulle få den igen så gick den inte att få igång:/ Så nu har jag fått en ny mobil. Men det är samma sort. Idag har jag kommit hem från Amanda och Agnes. och min mamma har vare på Ikea. Hon kommer hem ganska sent tro ja.

 Katter:
Kattungarna har börjat att gå nu:) Det är så kul- dom springer också en hel del! Den gråa har börjat att leka, och den svarta springer för det mesta. Haha.

      <3


Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: granne i ume

ååååååå vad söta kattungar

2009-06-27 @ 19:42:49
Postat av: Malin

älskar kattungar! så himla söta ju :)

2009-06-28 @ 22:59:45
URL: http://fmnoy.blogg.se/underbar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0