Gokväll

    Gokväll gott folk!
Dethär är mitt tredje inlägg för idag. Det är väl bra? Om ni inte har läst dom andra två så kan du ju göra det om du vill det.
Vi var i Örviken och åt middag, sen badade vi lite. Men bara jag och mamma. För att min pappa hade gjort illa sig under foten. Så han ville inte bada. Jag har ändrat tecken snitt i blogg-inläggen. Tecken snitt är själva "Stilen på texten jag skriver" Eller vad man nu kan säga. Jag är inte bra på att förklara saker.

Nu är klockan halv tio. Det är skönt med sommarloooov!! Nu längtar man ABSOLUT inte tills skolan börjar...

 Vi HÖRS!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Förstår att du tycker det är härligt med sommarlov och fint badväder! Måste erkänna att jag inte badat utomhus än:( Inte bra.

2009-07-01 @ 09:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0