Hej igen!

   Hej igen!
Jag brukar ju inte skriva två inlägg eller flera per dag. Men idag blire så. Jag har varit på stan med mamma, hon köpte ett par oliv-gröna shorts åt mig. Jag behöver fler shorts nu till sommarn!! Annars hare inte hänt så mke mer. Vi ska kanske fara till örviken och äta middag och bada sen. Men bara kanske... Hoppas att det blir av:)

Medan jag har skrivit dom hära orden i dethära inlägget så har jag tänkt på en sak som jag sa i början.
Dedär men att jag skrev ett elr inget alls inlägg.
Jag ska börja vara mer AKTIV i bloggen. Vad tycker ni om det? Ni måste ju kommentera mera! Då vet jag hur många som läser i min blogg.
Ni ska bara veta hur svårt det är att ta kort på kattungarna!! Dom springer omkring hela tiden känns det som!
 Skriver mera sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0