-nelinalindberg.blogg.se

Ohoj! Nu är det Torsdag förmiddag och jag sitter vid datorn! Idag går väl Gert och Robban sin promenad i Hjoggböle?:) Ystad-Haparanda alltså.Nu har vi Spotify, och det är bra och roligt. Massa bra låtar och inte så mke reklam!
Hihi, Nu lyssnar jag på Rix Fm låtar, nu spelas: This is the life-Amy Mac Donald!
Men i alla fall, Filippa ska väl kanske få ungar snart? Kom ut, kom ut, jag vill se er, men inte när dom är nyfödda! Kanske 1 dag eller nåt sånt;D Men men, tänk om hon inte ska få kattungar!? Om hon bara är tjock för att hon har ätit för mycke mat:O Men man för hoppas på de bästa! Innan ni går kan ni väl komentera så att jag ser hur många som har kollat in i min blogg? Tack så mycket om du gör det! Du behöver bara skriva Hej, eller Jag har kollat i din blogg och jag tycker att..
Ja, du kan också skriva vad du tycker om bloggen /inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0