Jaja

Det var någon som frågade om jag skulle klippa håret, och jag gjort det (eller det var min mamma som gjorde det) Men det syns inte så mycket. Sen har jag färgat håret (LITE) För att det syns inte heller, bara lite. (Brunt) Ursäkta att jag inte skriver så mycket som förut, men det är ju sommar nu typ. Och då sitter jag aldrig vid datorn nästan. Men jaja...
Idag har det regnat på morgonen, sen blev det lite finare väder, och sen spöregnade det Nu blåser det och det är lite soligt. Kanske inte skriver imorrn. Lämna in en kommentar så att jag ser hur många som har kollat in i min blogg;)


Kommentarer
Postat av: 1

Jag har läst

2009-05-27 @ 23:05:48
Postat av: Farmor

Du har väl inte likadan frisyr som Lady Gaga hoppas jag:)

PS Har Filippa fått kattungar?

2009-05-28 @ 17:03:52
Postat av: 2

Jag oxå

2009-05-30 @ 07:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0