Läs, läs, läs och en till läsning:P

Hejj<3
Nyss kom jag hem från skolan:) På skolan har jag typ nästan läst hela dagen.. Haha ja vi ha bokvecka. Som sagt, jag läste, hade drama (vi gjorde en teater), rast, lunch, och så var det högläsning.

Fast det kändes som att jag läste hela tiden faktist!
En sak till vill jag bara säga, NI ÄR SUPERDUKTIGA PÅ ATT KOMMENTERA! Fortsätt som ni gör..:P:P
Ja, nu har jag bestämmt mig för en sak, jag ska nu om 5-till 10 minuter göra om i  bloggen, alltså göra större header (om det går!?) och kolla lite saker på blogg.se! Låter det bra? Ja, jag skriver nog ett inlägg när det är klart!



Kommentarer
Postat av: elona

Jag gjorde en jätte snabb blogg på blogg.se för att testa.. den heter cutecookie.blogg.se men jag är inte klar med designen och sånt.



Men kolla in på min andra blogg också och ställ frågor till frågestunden

2009-11-11 @ 17:32:22
URL: http://www.metrobloggen.se/elona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0