Schhh... säg INGET!

Hejj<3
Schhh... säg inget... Jag är inne på min fasters dator. (den är hemma hos oss) så jag passar på att skriva ett inlägg medan jag ändå är inne på en dator:) +att jag inte har skrivit nåt inlägg idag...

Men iallafall,
Idag har jag bara varit hemma. Sett på TV, gjort middag, det blev spaghetti och köttfärssås:=)
Snart, ska jag och min pappa fara till konsum tror jag... För att imorrn äre ju fredag, och då får vi ta med oss lite fika (typ) och klä ut sig. Men det tänker jag INTE göra!
Inga bilder på kossorna som nån ville:P
Men när jag är inne på en annan dator så ritar jag till några kossor ska ni se;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA?! VAD GÖR DU INNE PÅ FRIDAS DATOR!!! DEN SOM ÄR SÅ HEMLIG.



Bara för att du tjuv är inne på datorn så måste du klä ut dig imorgon.

Annars blir det otur, det är ju fredag den 13e och allt.

2009-11-12 @ 20:08:40
Postat av: Anonym

det var ju jag som skrev nyss...

2009-11-12 @ 20:09:17
Postat av: Smartast i Sjön

Men... det står ju inte vem som har skrivit de två ovanstående kommentarerna. Men det var ju jag, Smartast i Sjön ju!

2009-11-12 @ 20:10:20
Postat av: Madicken

Ha en bra Fredag :D

2009-11-13 @ 12:44:15
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0