godnatt

Hej, dethär är det 3:e inlägget för idag:) Men aja, ska sova nu godnatt. Vi får se hur mycket jag skriver imorrn men... idag har ni fått tre inlägg! Vad tycker ni? Haha, jag hade tur. Jag höll på att glömma att skriva ett inlägg nu under kvällen. För att ja,,, jag vet inte riktigt. Jag såg lite på TV, sen ehm ja..., men de var tur att jag såg att datorn var på! För jag skulle just trycka på "Stäng av" då jag kom på att ett till inlägg väntade att bli gjort/skrivet.
Imorrn får vi se vad som händer. Men det får ni säker veta. Men nu ska typ borsta tänderna och dedär. Kommentera gärna alla tre inlägg som jag skrivt idag taack!

Nu får ni se en sak:
Av den hära bilden gjorde jag min header i bloggen:
(klicka på bilden)

Efter en halvtimme (ungefär) så hade jag redigerat den. Och då såg den ut såhär:

 (klicka på bilden) Haha? Blev de nån skillnad?

/nelina


Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag vill ha mat.

2009-10-28 @ 00:52:34
Postat av: elona

Aa en väldig skilnad xD

2009-10-29 @ 08:10:20
URL: http://www.metrobloggen.se/elona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0