Hej igen<3

Hej<3
Som sagt, jag lovade att skiva många inlägg idag. Det här är mitt andra för idag, och det kommer nog ett till lite senare. Så kolla gärna förbi ikväll också:) Taack! Jag har fått tre kommentarer idag. woho;) Bra, ni har lärt er.
Idag har jag, min mamma och min moster varit på stan. Eller i skellefteå då... Vi köpte blandannat halloween grejer. Vi provade dom för ett tag sen. Blev ganska bra faktist, ganska...:) Det är på lördag som vi kommer att ha en liten halloweenfest:) Men iallafall sen så åt vi lunch på Stigs,

Aja nu ska jag äta!

Kommentarer
Postat av: McDonell

Heja heja heja AIK heja heja heja AIK!

2009-10-27 @ 19:58:36
Postat av: Lilla svart

Jag vill ha ost.

2009-10-28 @ 00:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0