Hejj.

Hej jag kom hem från skolan för ett  tag sen typ:)
Jag fick skjuts av mamma för att det spöregnade, sen fick jag gå hem och det var jobbigt... Är förkyld och det är superjobbigt:S Imorse gick det nästan inte att andas.Men nu går de bra som tur var:P
Ni kan få en gåta, sen när ni listat ut den så kommer jag att skriva ett till inlägg. SEN har jag bloggpaus ett tag^^

Veckans gåta:
Vet du vad det är för speciellt med en Gepard?

GISSA!

Hihi, nu ska jag sluta skriva. Skicka en komentar innan du går:P

Kommentarer
Postat av: Miss P

Va?!? Har du svininfluensa? Det har jag sett på tv att alla som går skola i Skellefteå har.. :o

2009-10-10 @ 13:32:17
Postat av: Smartast i Sjön

Det speciella är väl att det världens snabbaste djur;)

2009-10-12 @ 17:37:57
Postat av: Farmor

Nej nu måste du avslöja svaret! Jag har ingen aaaaniing vad det rätta är:(

2009-10-15 @ 20:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0