Risifrutti XL

Hej:)
Förlåt,
jag vet att det var länge sen jag skrev men... Idag har jag varit på skolan, vi slutade kvart över 2:) (5minuter tidigare) Och just nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag äter en Risifrutti XL me HallonSmak!
Igår så plockade ja, och mina föräldrar svamp (kantalleller) Vi fick jättemke!!! Tog lite bilder som jag kanske lägger upp typ,, nån dag;S Och förresten, rätt svar på gåtan listade min farmor ut, rätt svar: tolvis:D


KOMMENTERA INNN DU GÅR!!
Veckans gåta:
Vad är bäst för torrt hår?
(min pappa får INTE svara)

de va allt för mig, vi hörs:)


Kommentarer
Postat av: Smartast i Sjön;)

Shampoo för torrt hår kanske?

2009-09-07 @ 17:14:18
Postat av: din vän

fråga inte mig.

2009-09-07 @ 18:29:23
Postat av: Miss Petterström

Eller vatten?

2009-09-12 @ 07:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0