Aqua Spa

Igår efter skolan så följde cornelia mig hem, vi satt mest framför datorn&skrattade. Kul iaf:)!
Hon åt middag här, &efter det åkte vi&vilma till sofia. Det var en massa andra tjejer från klassen hos henne också& vendela&tuva (dom går inte i våran klass:) )
Vi såg hursomhelst Idol-Finalen, och det var ju Jay som vann. Egentligen spelade det inte så stor roll för mig om vem som vann, jag har typ inte sett idol så mycket det här året..
Men båda var duktiga ju!

Nu, eller om 20 minuter ska jag vara på busshållplasten. Och förmodligen&träffar jag amina, cornelia, hanna&kanske vilma i bussen. Sen far vi till Aqua Spa=D!

skriver mer senare, nu ska jag packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0