FRÅN WE♥IT

Tänk att det snart är julafton!

nästa fredag, då är jag i stan&förhoppningsvis öppnar jag nå paket&äter julmat.

nästa fredag var det exakt ett år sen det var jul förra året (antagligen?),

jag blir glad och julsugen då jag ser bilden ovan, alla färger osv.

 

det dåliga är då att jag har börjat få ont i huvudet. I det förra inlägget skrev jag att

jag fick en alvedon då vi hade matte, för jag var varm men samtidigt kall. Sen hade jag ont i huvudet.

Nyss tog jag tempen, fast jag hade 37.2 så jag har nog inte feber:]

men jag vill verkligen inte bli sjuk till jul, isåfall skulle det vara typiskt...


Kommentarer
Postat av: vendela [vendeeelaa.blogg.se]

HAHHHAHAHAAHAHAHAH, jag fattar inte att jag skrev dedär;O

2010-12-17 @ 07:59:19
URL: http://vendeeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0