JULKLAPPAR


Body butter, egentligen skulle jag ha en grön (oliver) istället för den gula (moringa),
men min faster fick en likadan fast med andra dofter&då bytte vi en(:


Julia tidning, jag får en tidning i månaden i 10 månader


"När jag hör din röst", jag har bara läst "Om jag kunde drömma"


Lip balm(?), lukar vattenmelon;]


1 presentkort på Gina Tricot 100:-
2 presentkort på H&M 100:- & 300:-


Pyjamas


Örhängen (rosetter), halsband&armband


Närmare bild på örhängena^^


Tablettask, har inte öppnat den än så det kan vara godis=D


Sänglakan


Dålig bild, men en lampa iaf!;)


Sen körde vi julklappsleken&då fick jag 2 godispåsar, en grill&presentpapper

Det var allt jag fick, +små lila&vita hörlurar till datorn! Fast dom fick jag på julaftonsmorgonen.
Alla bilder tog jag på samma ställe som vi firade julen, så det var därför jag inte hade nån bild på hörlurarna.
TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ALLA PRESENTER, JAG BLEV JÄTTENÖJD!=D


Kommentarer
Postat av: p1 och p2

Varsågod :)

2010-12-26 @ 16:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0