Svaren♥

Nu kommer svaren↓

1. Vem tycker du är bäst i AIK? (Frida)
Eftersomatt AIK vinner så ofta är får det bli målvakten (hadelöv alltså). Nr 26 har gjort många mål på sistonde så han är också duktig.

2. Vem av senaste Idolerna var bäst? (Farmor)
Hmm... Tove var nog bäst.

3. Vet du hur många besökare du har i veckan? (My)
Det är ju bara måndag morgon nu, så jag har bara fått 2 besökare hitills denhär veckan. Annars brukar jag ha ungefär 70. (det hade jag förra veckan)

4. Vad lyssnar du på för musik? (Jennifer)
Olika, mest det som spelar på radion. Alltså det som är nytt.

5. Om du fick leva i en film vilken skulle det vara
då? (Frida)
Svår fråga... Harry Potter

6. Vem är din idol? (My)
Jag har ingen speciell idol, men det finns många som är bra!:) Som tex. Lady Gaga

7. Vem hejar du på i Let´s Dance? (Johan P)
Molly:P

8. Vilken är din favoritmat? (Farmor)
Det får bli tacos!

9. Vad har du för kvällsplaner? (Jacquline)
Jag ska sova hos min faster, och jag ska äta hos min andra faster.

10. Hej jag undrar om du har några hus-djur? (Sara)
Jag har en katt som heter Filippa.

11. Är det roligt med ridningen? (Miss P)
Ja, det är jätteroligt:) Men de ska bli roligare när vi börjar rida.

12. Vart får du all inspiration från? (Jacquline)
Jag skriver om min vardag. Bloggdesignen gör jag i photoshop eller i paint, och jag gör lite  i taget sen letar jag efter bilder och lägger ihop allt och då blir det som i min fantasi eller hur man nu ska säga det...

13. Btw, vilket är ditt favoritband/artist?
(Jacquline)
Finns många, (det sa jag förut) tex. Lady Gaga:D

14. Vad gör du på ridningen dåe, asså har ni bara
teori nu eller får ni rida? (Jennifer)
Vi har teori, och vi får tränsa och lära oss saker. Så vi har inte bara teori.

15. Har du fortfarande feber? (My)
Nu är jag helt frisk!

16. Vilken pitsa tyker du är godast?? (Viktor)
LaBella, Disco osv.

17. Om du måste välja att gå med i någon dans vad
skulle det vara för dans dåe? (Jennifer)
Något som man får röra sig mycket i. Det ska inte bara för svårt, och inte för lätt.

18. Hur är allt med dig? (Jennie)
Bara bra:)

19. Hej, jag undrar om du kunde hjälpa mejj att göra
en egen design till min blogg? ( Oliivia)
Det ska nog gå bra tror jag!

20. Jag såg en bild på dig och din mamma och visst
var det Anders Söderberg? (Emma)
Helt rätt, det var på fanscorner efter en match då AIK vann.

21. Men hur vet du var du hamnar om du sitter
baklänges? (Farmor)
Våran ridlärare ledde hästen medan vi satt baklänges på den:P

22. Vilken är din faborit tvserie? (Frida)
Idol, Top Model och Project Runway

23. Vad kom först, hönan eller ägget? (faster Emma)
Ägget? Haha, nej vart kom det ifrån då? Hönan vetja, nej. Vart som hönan från då?:O Svår fråga...

24. Är Zebran vid med svarta ränder eller svart med
vita ränder? (faster Emma)
Typ vit med svarta ränder....

25. Vem vinner kvällens hockeymatch? (faster Emma)
-kvällens hockeymatch var mellan AIK och HV71
Ja, AIK vann ju... :) Och det var ju bra.

26. Om du fick resa till något ställe du inte varit
på tidigare, var skulle du resa då? (Andra
fastern)
I thailand är det ju väldigt varmt. Så det får bli Thailand:)

27. Gillar du hästar? (Stockholmsjenna)
Jaa, det gör jag:D

28. Vann rätt låt? (Farmor)
Jag minns inte riktigt hur dom lät, men ja det gjorde de väl.

Så, nu var det gjort!
Imorse vaknade jag klockan kvart över fem. Zzzz? Och nu är jag ju i Umeå!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Bra jobbat med alla svaren! I morgon kan du och faster F baka tårta för jag vet någon som fyller år på onsdag;)

2010-02-08 @ 17:45:41
Postat av: niccolina

sv: ja, jag har en frågestund på min blogg :P

2010-02-08 @ 21:32:43
URL: http://jenniferhallsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0