Let`s dance

Idag har jag bara legat i soffan och kollat på film. Först kollade jag på Ghost Ship. Den är läskig... Elr det är några som hittar en båt, och på den har jättemånga dött. Sen kollar dom igenom båten och hittar massas lik och sånt. Och dom en tjej (eller hon är vuxen) ser en tjej. Men hon vet inte om hon ser i syne. Men det gör hon inte. Sen händer massa andra spök-lika händeler också! Det dör människor också... Så ni vet:P

Sen såg jag på Harry Potter, och dom är ju alltid bra och spännande.
Nu ska jag fortsätta se Let`s dance, och kom ihåg att fråga en fråga!

 


Kommentarer
Postat av: jennifer

om du måste välja att gå i någon dans vad skulle det vara för dans dåe? :)

2010-01-29 @ 20:34:03
URL: http://jenniferhallsten.blogg.se/
Postat av: jennie

hejsan :)

fiin blogg!!

hur är allt med dej?

kram

2010-01-29 @ 21:31:45
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Farmor

Usch vilken hemsk film du har sett:(

Jag skulle då få feber....

2010-02-01 @ 17:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0