it's dead..

Det blev 3 kattungar, eller så inte..

Först fick vi 1, sen kom en till, efter det en till! Då var jag lyckliiiig! Fast mindre lycklig blev jag nästa morgon då en av katterna låg helt stilla, it's dead. Det var så himla synd! Den som dog var grå och vit...

I förrgår sov jag hos Wacca eller Milly då.. och igår sov jag och Moa i tält på min gård. Det var varmt och rätt så mysigt:) Idag har släkten på pappas sida släktträff och Moa ska följa med, som förra året:) Det är liksom som en tradition för oss, kan man säga♥ Nämen ja..

alors on dance

Kommentarer
Postat av: Diiiiin syster (L)

Saknar dig syster (L)

För hoppningsvis syns vi imorgon :) Älskareeeh (L)

2010-07-31 @ 15:29:57
URL: http://vendeeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0