oplanerat

Förlåt, förlåt, förlåt och ännu en gång FÖRLÅT! Jag har ju inte skrivit på jättelänge. Men jag kan ta det från allra början:

Jag var ju först hos farmor och farfar. Sen kom min pappa på kvällen, då skulle vi tydligen till ett ställe nära Härnösand, eller Sundsvall. Pappa, och 2 till skulle visst gå nån stans vid Höga Kusten. Jag orkade inte gå med dom, så jag fick stanna hos Nora:) Hennes stuga är ju "lix" där♥ Sen hämtade pappa mig där imorse. Idag var vi på typ nån biltur, vet inte vart vi var. Men det var vatten där.. iallafall! Sen for vi på nåt museeum som heter MannaMinne..

Men nu är jag hemma!

Kommentarer
Postat av: Finns i Sjön

Är du alldeles säker att du är hemma? Du verkar ju inte veta var du är....

2010-07-18 @ 09:23:03
Postat av: wilma

Kan du rösta på mig i en tävling? Gå in på min blogg och läs mer om hur du gör, tack. Du kan rösta hur många gånger du vill.

2010-07-18 @ 10:51:50
URL: http://wilmisberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0