See I never thought that I could walk through fire

Just nu har jag bara tråkigt. Kollar lite på tv, eller egentligen inte.. Menmen, kan berätte lite mer om vad jag gjorde med Nora.

Vi fick äta lunch i hennes stuga, vi åt sallad. Sen gick vi till nåt typ trähus, nämen en stuga, hämtade en varsin glass osv. Vi såg en orm i busken..scary:O Sen gick vi ner till bryggan&hoppade i. Som jag sa i det förra inägget så var det varmt. Men något jag inte sa var att jag ändå frös.. Men det gick tillslut bra. Hur som helst, vi hoppade i. Vanligt vis är typ fiskar i vattnet det värsta jag vet. Men inte idag, det var liksom anorlunda, ingen aning vrf.
Sen hände massa mer..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0