412:e inlägget i bloggen!

Ojoj så tiden går snabbt! Jag har ju som sagt hållt mig kvar vid denna blogg i mer än ett år. Jag skapade den här bloggen nån gång i februari 2009. Det här inlägget, som ni läser, är det 412:e inlägget! Haha, förut skrev jag ju nästan aldrig. Och jag hade många bloggpauser osv. Men nu ska jag ju som sagt komma igång. Men ni måste kommentera mera!

 

Nyss kom jag hem från Amina, och Lovisa var ju också med oss. Det var kul! Vi spelade monopol och Amina vann. Snart far jag och mamma till Stackrönnans (stavning?) Båtmuseeum där det finns ett café. Där är min faster och farmor&farfar. Sen sover jag nog hos f&f. Trevligt:)  Förresten, igår sov Moa hos mig!! Vi hade kul, som vanligt, haha!


Kommentarer
Postat av: Fwiida

Å i Stackrönnan finns det jättegoda och stooooora räkmackor. Så nu är jag jättemätt...

2010-06-28 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0