JULAFTON

Min julafton har varit supermysig och exakt som en julafton ska vara. Vi var på fastec i stan som förra året, och det är faktist ett bra ställe att fira jul på. Är jättenöjd över julklapparna jag fick också, lägger KANSKE upp nån bild senare ifall jag orkar. Tacka alla iallafall!
Min julafton har varit supermysig och exakt som en julafton ska vara. Vi var på fastec i stan som förra året, och det är faktist ett bra ställe att fira jul på. Är jättenöjd över julklapparna jag fick också, lägger kanske upp nån bild senare ifall på dom jag orkar. Tacka alla iallafall!
-
Idag sov jag ut till 1 kanske, skönt. Har inga planer för kvällen, så det blir att vara hemma och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0