gästbloggning

Tjena snygging;)!
 det är vendela här, nu när nelina är i ume tänkte jag slänga in ett inlägg på hennes blogg 
så den inte bara ligger&samlar damm.
just nu sitter jag bara&väntar på att nelina ska komma hem, allt är så tråkigt utan henne.
hon kommer iaf hem idag, för ikväll ska vi på hockey:]
sedan tänkte jag passa på att säga att nelinas blogg är ju azum, ellerhur?

&att nelina är världens bästa bästavän&hon har förändrat mitt liv.
hon har gjort allt bättre&hon har fått mig att må mke bättre.
allt hon har gjort för mig, visar vilken underbar människa hon är.
&jag älskar henne.

snyggingarna hära.


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: jaha haha okej, jag svarar på kommentarer :P

2011-01-04 @ 17:12:04
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0