JOCKE LINDSTRÖM, CHALALAL.. OSV

Efter att jag hade skivit det förra inlägget sprang jag direkt till bussen. &det var riktigt, riktigt nära att jag missade den. Jag hann liksom med i sista sekunden;)
På stan träffade jag mamma, sen åkte vi till Pinax på prisutdelningen till fototävlingen. Det var över 30 st som var med, &juryn bestämde 1an, 2an&3an. JAG KOM 3A!:D
Jag vann nåt presentkort på friskvårdskompaniet(?) värt 4200 kr, men det var åldersgräns så hom som hade tävlingen skulle försöka sälja kortet. Då kan det hända att jag får typ 3000kr:D!
Sen skulle vi få 200 i februari också, yää♥

Nu över till en helt annan sak, efter prisutdelningen skjutsade mamma mig till Skellefte Kraft Arena. Där var jag med Vilma, Amina, Jennifer&Elsa. Och det var SAIK som spelade mot Frölunda. Kan ni gissa vem som vann..?
-Jo vi, alltså Skellefteå AIK! YÄÄ=D
Aja, nu ska jag duscha, sen sova.


ARKIVBILD

Kommentarer
Postat av: sofia

grattis nelina! (L)

vilken bild tävlade du med?:]

2011-01-14 @ 09:25:15
Postat av: sofiahassan.blogg.se

så lite så :) mm.. vad gott det skulle vara med choklad just nu nä rjag ser skålen :D

2011-01-14 @ 11:48:33
URL: http://sofiahassan.blogg.se/
Postat av: Fwiida

Wiihoooo!

Den matchen måste ha varit spännande att se!

Å tänk att du kom trea, cooolt.

Fast du inte kan ta bilder med suddig bakgrund... ;P

2011-01-14 @ 13:33:04
Postat av: FlizanLizan

sv: jag lyssnar på musik sj? ;P

2011-01-14 @ 18:00:09
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0