VENDELA&ELSA

YES, NU ÄR DET ÄNTLIIIIGEN HELG!

Idag var jag på skolan, som vanligt. Det hände inget speciellt, eller inget sådär WOOOW om ni fattar;)
Jag hade hk sista timmen&vi gjorde äppelpaj. Fast jag var med Amina då vi bakade(?) och hon tål inte mjölk [tror jag..?] så vi gjorde en mjöljfri, men den var lika god ändå.
Efter skolan gick jag&Vendela till konsum&köpte klubbor. Sen träffade vi Elsa&sen gick vi 3 hem till Vendela.
Oj, nu blev jag avslöjad, kom på att jag hade godislöfte som nyårslöfte:], men det var längesen jag bröt det men.

arkiv bild, igeeen.


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: tittsr på hellcats sj? ;P

2011-01-21 @ 23:11:25
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0