VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG:$..

  
GICK INTE ATT ÄNDRA STORLEKEN,

igår blev inte bloggen uppdaterad, men man har ju inte alltid tid för bloggen.. Men jag kan skriva om både igår&idag, bara för att jag inte har någonting att göra:]

Igår var det fredag&jag skulle egentligen sluta halv 4, men våran hemkunskap blev inställd så vi fick sluta 20 i 2 istället. riktigt najs. När klockan blev 7 kom Vendela hit&då duschade jag medans hon satt vid datorn.
Jag var riktigt snabb, duschade på 6 minuter, rekord ju!
klockan 8 kom Vilma hit&då fick vi skjuts till folkan, det var lixom disco där. vi var med en massa andra&sen träffade jag massa som jag kände också, kul=D
Vilma följde med mig hem efter discot&vi for hem 20 över 11, för det var typ inge folk kvar då.
vi var uppe till 3, våran minsta katt sprang omkring som en galning i mitt rum så det var inte lätt att somna..


Idag vaknade jag&Vilma nångång där vid halv 11. Sen åt vi frukost klockan 12&lunch klockan 2.
klockan 20 över 2 for vi först till min farmor&farfar, sen vidare till skellefte kraft arena där vi skulle se
SAIK-DJURGÅRDEN. Matchen var riktigt spännande, iallafall i slutet:] När det var 10 sekunder kvar gjorde Mikko Lehtonen mål så att det blev förlängning&sen straffar. &då vann vi, alltså AIK=D! fast jag trodde att vi skulle förlora men tur att vi vann! vi vann med 5-4.
jag&Vilma stog med Vendela&hennes kompis och några andra som jag inte minns vad dom hette under matchen:$
efter hockeyn beställde vi pizza&skjutsade vi hem Vilma, Vendela följde med mig hem&åt hos mig.
Sen har hon varit här sen typ 8, &hon for hem nyss..
Tror inte att det är någon som fortfarande läser, men om du läser så är du bäst!♥



Kommentarer
Postat av: Finns i Sjön

Jag läste! Är jag bäst då?

2011-01-30 @ 09:44:17
Postat av: Nathalie

åh vad gott med pizza:D



Hur ofta sminkar du dig?:)

http://liborius.blogg.se/2011/january/fraga-hur-ofta-sminkar-du-dig.html#comment

2011-01-30 @ 14:35:55
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

sv: ja jag tycker powerpoint är lätt att använda, men ibland kan det vara lite segt. men annars är det jättelätt att använda :)

aha okej, men photoshop är ju jättebra! om du kanske läser någon guide om photoshop cs3 så kanske du lär dig lite om det och kan göra skitsnygga designer ;)

2011-01-30 @ 17:16:40
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE
Postat av: L I N N E A

sv: hehe ja det kanske du borde! :)

ja men det gör du säkert :)

2011-01-30 @ 19:12:09
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0