LÅG UPPDATERING OCH ALLT


favorit i repris
Imorse vaknade jag ungefär halv 11, men låg i sängen tills halv 12. Sen steg jag upp, åt en halv semla och efter det har jag bland annat packat lite tills Pite Havsbad idag. Jag tror att jag har glömt säga det, men idag ska jag iallafall på Pite Havsbad med Vendela osv:)!

Igår hann jag bara skriva ett inlägg, ett ointressant dessutom..
Men senare, där efter 6 for jag och pappa och hämtade Vendela sen åkte vi vidare till hockeyn.
SAIK-Linköping [det är samma lag som förra gången, men det är för att dom spelar slutspel nu].
Vi var där med Vilma också:]
Matchen slutade 4-3, och SAIK vann. YES.
Nu är det bara att hoppas på att dom vinner resten av matcherna.

Nej nu måste jag sluta skriva, för snart kommer förmodigen Vendela och dom hit och hämtar mig.
Jag skriver nog ikväll då vi kommer hem, ha en bra onsdag♥

Kommentarer
Postat av: Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Halloj! Idag har jag umgåtts med mamsen och städat.

Vad har du pysslat med idag då?

Kram

2011-03-09 @ 19:17:09
URL: http://skfoto.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0