LÅGT


arkiv
Ni har kanske märkt att jag inte har skrivit, men igår satt jag inte vid datorn en endaste stund. Eller jag hann inte rättare sagt:)
För någon gång efter 1 igår åkte jag, mamma&pappa till Vitberget för det var tydigen Vitbergets dag. Det var gratis att åka slalom osv, men jag åkte inte för att jag hade så grymt ont i nacken.
Istället såg jag på då en massa andra åkte.
Halv 4 mötte jag Vendela på Skellefte Kraft Arena, för vi skulle på hockey.
SAIK vs Linköping som vanligt(?). Det sög att SAIK förlorade i förlängning.. För dom hade förtjänat att vinna! Slutresutlatet blev iallafall 3-4 till Linköping.

Efter hockeyn gick jag och pappa till några kompisar som bor i stan, för mamma var där. Och där var vi resten av kvällen, vi fick äta där, och sen såg vi Melodifestivalen där Eric Saade vann. Det spelade ingen roll för mig om vem som vann eftersomatt jag typ aldrig såg programet;)
Menmen, nu måste jag kila. Skriver kanske senare, vem vet?


Kommentarer
Postat av: Magic nr7

Varför hade du Linköööpingsmössa på dig igår...

: (

2011-03-13 @ 15:10:31
Postat av: Nr 26

Vaa är det sant???

2011-03-13 @ 15:34:02
Postat av: Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Hej vännen!

Vad har du gjort idag då?

Kram

2011-03-13 @ 21:17:49
URL: http://skfoto.nu
Postat av: Magic nr7

Nr 26: joo det är sant!!

Mitt i AIKklacken med Linköpingsmössa, jag blev så paff så jag tappade pucken...



2011-03-14 @ 18:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0