MÅNDAG


gammal bild.

Efter skolan stannade jag, Amina och Vendela kvar på skolan, eller druvan rättare sagt. Vi var där i kanske en halvtimma, fast vi gjorde typ inget. HAHA:)
Sen gick vi hem, jag följde med Vendela hem till henne. Vi gjorde inte mycket alls, satt vid datorn och så. Det vanliga, men det var då kul!
När jag kom hem hann jag äta och ta det lugnt ett tag, sen kom Vendela hit vid halv 7.
Vi har hunnit med det mesta, typ filmat, sen har hon hjälpt mig nån gång med so-läxan som är tills imorgon.
Justja, den borde jag träna på nu..

Imorgon far hon till Thailand, jag kommer sakna henne:(..
Jag hoppas iallafall att du kommer ha det jättebra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0