MOBILBLOGG

Ni som orkar läsa det jag kommer skriva upp nu, är verkligen tuffa:] nej men jag kommer skriva allt i löpande text, asså jag byter aldrig rad. Kanske för att det inte går, på det sättet jag mobilbloggar. Tänkte iallafall berätta lite om igår&idag, dåvetni. Igår; Som jag redan har sagt så var vi i Malå hela dagen. Bussen gick 8, så vi var där ungefär 10. Sen åkte vi slalom hela dagen, nästan dårå. Jag stog typ i 100 år i kö'n där man skulle hyra slalomskidor osv.. I början då vi skulle åka kunde jag knappt åka, mindes inte hur man gjorde:$ men efter ett tag gick det faktist bättre. Jag åkte mest med Felicia, kuLigt! Sen åkte jag med Vilma i bussen, tur&retur, båda vägarna. Det var också kuLigt. Några i min klass satt&sjöng i bussen för det mesta, allsång i bussen eller nåt. När jag kom hem var klockan kanske 5, då hann jag äta, duscha, göra mig klar&sånt, för jag skulle på disco:)! Det började klockan 7, men jag åkte med Vilma&vi for typ halv 8, perfekt! Discot var väll rätt kul, kanske inte det bästa men ändå. Jag var med olika personer, skriver inte upp dom för jag kommer säkert glömma nån.. Discot slutade halv 12, men jag&Vilma for hem 20 över 11. Hur som helst så var det en toppendag! När jag kom hem gick jag&la mig rätt snabbt. Det behövdes. SKRIVER SNART ETT NYTT INLÄGG OM IDAG, EFTER SOM ATT DET BLIR SJUKT JOBBIGT ATT LÄSA DEHÄR. INTE FÖR ATT JAG TROR ATT NI HAR ORKAT LÄSA MENMEN:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0