NÄSTA VECKA>LOV!!

Jag for till skolan idag, för jag mådde betydligt bättre så det kändes bara skönt på nåt sätt att fara:)
Vi hade bara 4 lektioner, livskunskap, musik, matte och svenska. Sen slutade vi 13.35 så det var ju toppenbra! Efteråt gick jag, Jennifer, Sofia och Hanna till kopparhallen och såg finalen av tjejhockeyn. Den var mellan Ursviksskolan och Burträsk, eller Björnåker. Man kan på direkten säga att Ursviken var mycketmycket bättre, för dom vann med 22-2! Grattis, ni var bäst!

När jag kom hem, vilket var halv 5, somnade jag i sängen. SKiLLZ. Så just nu är jag alldeles för tröööttt..
Justja, nu taggar vi till lov nästa vecka=D!

Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - foto blogg ♥

svar: javisst blev den fin :)

allt bra?

2011-03-02 @ 19:30:24
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket!! :)

är så nöjd med mina smycken så, och dyra var dom inte! ;)

2011-03-03 @ 07:48:38
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0