TORSDAG

Som vanligt var jag på skolan idag, hade lång dag från 8 till halv 4.. det hände ingenting speciellt, som vanligt. Nej men vi hade idrott sista timmen fast jag var typ inte med, så jag fick sluta lite tidigare:]
Jag bänkade mig framför tv:n när jag kom hem och vad tror ni hände då..?
-Jag somnade, som igår. Jag borde verkligen sluta somna efter skolan, annars är det ju omöjligt att somna på kvällen.

Åh, egentligen skulle jag vara på Beatleskonserten just nu som vi har med kören, men jag har vi varit sjuk och dessutom är jag fortfarande en aning förkyld..
NU>baka kladdkaka!

bild från förra gången jag bakade

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

2011-03-03 @ 19:59:01
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0