BLACK AND YELLOW

Det blev att jag var med Cornelia, Vilma och Frida efter skolan. Vi for först till konsum och kollade på hårfärger i eeevigheter, tillslut köpte Cornelia en efter som vi skulle färga hennes hår (eller Vilma skulle färga, rättare sagt).
Det blev inte så värst stor förändring, men man såg ändå att hon hade färgat. Jag tyckte att det blev sniggt:]
Jag cyklade hem efter 6 sen åt jag, en halvtimme senare kom Cornelia hem till mig sen åkte vi till OK och träffade Vilma aka Vilmer. Sen cyklade vi till Gunsen där dom hade träning och jag kollade på.
När träningen var slut cyklade jag hem med Vilma och Cornelia och det tog sin tid, haha. "black and yellow osv".
Anyway, jag kom hem för en timme sen men nu ska jag sova för jag är heeeeeeeeeeeeeeelt slut. Tro mig.

-Canon EOS 1000D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0