DET GÅR INTE ATT HOPPA TVÅ RADER

Ojoj, igår fick jag besöksrekord. Jag blir jätteglad för det:)!
Igår for jag till stan med Vilma och Vendela efter skolan ju och jag köpte ett linne som jag nog visar för er imorgon. Jag hann även smaka en Ben10 dricka, grymt tuff jag kan då säga att den var!
Vi tog bussen hem så vi blev hemma vid 5. Innan 6 for jag, mamma och pappa till Kanotudden där vi som sagt skulle ha grillkväll med hela klassen+familj.
Det blev roligare och mysigare än jag trodde iallafall. Vi  åt, spelade brännboll och gick någon tipsrunda.
Direkt jag kom hem började jag plugga lite engelska och spanska.
Idag hade vi idrott som sista lektion och vi hade orientering, det gick sådär vi mig, Elsa och Cornelia. Eller rättare sagt så slutade det mindre bra. Cornelia ramlade i vatten och blev alldeles blöt, och innan det målade vi oss med något i ansiktet, något svart. Det var typ olja och sånt som finns i bilar:$ Smarta tjejer eller hur?
Vi kom tillbaks till skolan kvart i 4 kanske (vi slutade halv 4), och sen blev det så att vi var tvugna att stanna kvar på skolan till halv 5..
Ikväll har jag varit på kören, jag var jättetrött så jag orkade typ ingenting.
FÖRLÅT ATT DET BLEV ETT SÅ LÅNGT INLÄGG UTAN BILD, MEN HAR INGEN "PASSADE" BILD JUST NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0