TJENIS

Imorse hade vi som har musik i elevens val sovmorgon, vi slapp alltså elevens val. Vi hade sovmorgon till 20 i 10, så det var ju inte helt fel.
Sen hade vi inte så värst jobbig dag heller, slutade halv 3. Och efter skolan var jag med Vilma, Cornelia och Elsa, vi var först hos Cornelia. Då hoppade vi studsmatta och tog kort samtidigt, sen gjorde vi andra saker, fast vad kom jag inte ihåg:$ har sämst minne..
Vi gick iallafall till Elsa efter ett tag, då spelade vi kort, piano osv.
Jag åt hos Cornelia, sen följde jag med på deras träning som började klockan 7. Då det är därför jag inte har skrivit idag/ikväll, men då vet ni.
Nu, eller om ett tag ska jag sova, gonatt:]
-Canon EOS 1000D

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: jo de är bra, hur är de själv ?:D

2011-05-18 @ 14:00:34
URL: http://malinehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0