23 juni

Är helt säker på att jag skrev ett inlägg igår, men det måste ha blivit något fel för det publicerades tydligen inte. Men igår var det ju midsommar. Började kvällen med att fara till vendela och äta med hennes familj, sen for vi vidare till mig och senare kom moa, sofia och jennifer. Vi gjorde inget speciellt men var ändå trevligt! När dom for hem cyklade jag och vendela till henne och sov där.
 
Idag har vi solat, det var verkligen hur varmt som helst i solen idag, skönt. Sen for vi till sofia ett tag också.
Nu sitter jag och ser gamla bb-avsnitt (standard) och äter jordgubbar, ska fortsätta med det nu så ni får ha en bra kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Finns i Sjön

Sååå gott med jordgubbar! Jag vill också smaka!

2012-06-24 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0