Hej mina friends

Jag har verkligen inte varit bra på det här med att blogga på sistonde som ni kanske har märkt, men vi har haft så mycket i skolan dom senaste veckorna så har typ inte orkat. Idag lämnade jag iallafall in det sista skolarbetet vi har innan sommarlovet, så inga mer läxor eller prov framöver vilket verkligen är jätteskönt! Idag hade vi friluftsdag och vi skulle cykla 3 mil tror jag det var, kändes som att det aldrig tog slut men gud så skönt det var när jag hade kommit hem. Var hemma strax innan ett och då såg jag lite film och sånt.

Kommentarer
Postat av: Sjön calling

Så skönt med sommarlov och du kommer nog att få en jättebra sommar!

2013-06-09 @ 08:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0