3 maj

Det är redan maj och kan inte fatta hur snabbt tiden har gått, det är skolavslutning om lite mer än en månad och jag tänker typ att det fortfarande är vinter. Åh längtar jättemycket till sommaren iallafall!
 
Den här veckan har varit ganska skön ändå, vi vara ju lediga i tordags och så. Idag har jag varit på skolan och efteråt for jag till stan med amina,cornelia och vilma. Mamma är lite sjuk så har varit hemma med henne ikväll och sett tv, mysigt som vanlig♥ Nu ska jag sova men ska först se lite oth, hihi. såg förresten att nån undrade ifall jag kunde lägga upp det jag fick, och ja det skulle jag väl kunna göra men har några saker hos pappa tror jag så isåfall nästa vecka eller nått.

Kommentarer
Postat av: Finns i Sjön

Vacker!

2013-05-04 @ 19:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0