2014

Ojojoj som ni sett så ekar det väldigt tomt här i min blogg och det har det gjort de senaste 4 månaderna också. Men nu när det är nytt år och allt så hade jag tänkt passa på att försöka börja skriva här igen, passar ju perfekt hihi. Tror inte att jag kommer skriva sådär jätteofta utan bara när jag känner för det. Har förresten en ny mobil nu också och är verkligen hur nöjd som helst med den!
 
Igår firade jag först nyårs hos pappa och cristinas kompisar, följde med dit och åt och efter det fick jag skjuts till vendela där jag var resten av kvällen. Det var superkul och så himla mysigt också!♥ Jag sov där och idag har vi varit ute på en äventyrlig promenad hahaha, sen följde jag med till hennes famor och farfar och åt lunch. Nu hade jag tänkt slå på nån serie eller film och somna till det, godnatt allihopa
 
 

Kommentarer
Postat av: Vendela

tack för en bra nyårsafton och tack för att du finns

2014-01-02 @ 22:30:21
Postat av: Finns i Sjön

Äntligen ;)

2014-01-06 @ 15:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0