SVAR PÅ TAL

Anonym om FORTF MOBILBLOGG, OM IDAG:
Hur bloggar man från mobilen? :*

Svar: Svårt att förklara, men om man har internet eller så på mobilen så kan man gå in på blogg.se med mobilen. Sen kan man logga in och skriva rubrik. Men när man ska skriva själva inläggstexten så går det inte. Men Vilma och Vendela [tror jag] visade att man kunde trycka på HTML och skriva texten där, efter det skulle man trycka på "Uppdatera" sen är det bara att trycka på "Spara & Publicera".
Det är hur enkelt som helst!
Fast självklart finns det säkert fler sett att göra det på. Om man gör såhär som jag gör så går det inte som sagt att hoppa på en ny rad eller he in bilder, det är inte bra.
Men det funkar iallafall att skriva:]
Jag vet inte om det där blev komplicerat, men du får ju testa.

Kommentarer
Postat av: alexandra kemppainen

fin blogg :)

2011-03-21 @ 19:34:24
URL: http://anikki.blogg.se/
Postat av: Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Härligt :D Det gillar jag med skarpt :D



Vad gör du ikväll då?

Kram

2011-03-21 @ 21:17:25
URL: http://skfoto.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0